„It was twenty years ago today, Dr Brylu taught the band to play”

No dobra, trochę to today naciągnąłem, bo sesja płyty „Love Peace Noise” odbyła się w studiu Złota Skała w weekend 22-24 października 1993, ale skończyła się grubo po północy i wspomniany Brylu odwoził dużym fiatem trzech młokosów na Centralny, gdzie wsiadali skoro świt do północnego pociągu (w sensie „na północ”).

Wydania tej płyty ludzkość wyglądała aż do sierpnia następnego roku. Nie zdradzę chyba tajemnicy rodowej wspominając niniejszym, że reedycja tej płyty, zmasterowana przez Marcina Dymitera i opatrzona stosownym wspomnieniowym komentarzem przez moi, już ponad półtora roku czeka na odpowiednią koniunkcję szczęśliwych gwiazd, by ujrzeć światło dzienne.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ewa Braun. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 Responses to „It was twenty years ago today, Dr Brylu taught the band to play”

  1. jew_jitsu pisze:

    Młokosów? Chyba byliście już po 20-tce. Młokosem to byłem ja!

  2. pirotyt pisze:

    ciekaw jestem tej odkurzonej płytki, ale naprawdę czekam na reedycję SEA SEA, bo jest praktycznie nie do kupienia… Czy będą reedycje pozostałych?

  3. adamu pisze:

    Uszaty to wydaje? Cholera, a mnie jeszcze by się przydało odszukać kto pożyczył i nie oddał „Stereo”. „Sea sea” zaś pozostaje białym krukiem, na Offie przy jednym ze stoisk spotkałem gościa, który stwierdził, że widział „Sea Sea” na jakimś innym stoisku, ale nie dałem mu wiary.

Skomentuj

