Mordoplan daje w dupę biednym.

ImageImage

Wrocławscy bukmacherzy przyjmowali już zakłady, która z tych płyt-rówieśniczek nagranych dokładnie ćwierć wieku temu zostanie jako pierwsza wydana na CD. Ostatecznie o pierś wygrał Klaus bez Janerki, któremu, podobnie jak ongiś Anawie bez Grechuty, udało się nagrać rewelacyjną płytę. Dostałem ją jako prezent na osiemnaste urodziny, potem, w czasach hiperinflacji, kupiłem jej dwanaście egzemplarzy w supersamie na Żabiance w Gdańsku, pół roku temu rozbudowałem w Wikipedii hasło na jej temat (to jedyny mój wkład w Wiki – kiedykolwiek), a właśnie dziś napisałem do „Lampy” jej długą recenzję, którą opatrzyłem następującym mottem:

What do you know? You weren’t there
It wasn’t all Duran-Duran-Duran-Duran
You want the truth, well this is it:
I hate the 80s cause the 80s were shit
(Co ty tam wiesz? Nie było cię
Zaucha nie był wokalistą Papa Dance
Chcesz prawdę znać, więc mówię ci:
Lata osiemdziesiąte to był wielki syf)
The Vaselines I hate the 80s (2010), spolszczył D. Dudziński, czerwiec 2012

Ten wpis został opublikowany w kategorii Lampa, znam o jedną kapelę więcej niż Ty, ładna dziś pogoda. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

