Minimum Przyzwoitości, odc. 2: „Rock’n’Roll Mind” („Eryk, mówiący banan”, 20xx)

Teraz dla odmiany proszę się zapoznać z najnowszą z gotowych i ukończonych piosenek Przyzwoitości. 17 sierpnia 2010 roku urodziła się moja druga córka, więc czasu na nagranie tego nagrania miałem tyle, póki żona w połogu a Lilka na porodówce, a ponieważ wszystko z porodem poszło dobrze, to i laski nie pobędą w szpitalu zbyt długo. Wieczorem poszedłem na spacer i uporządkowałem wszystko w głowie, po jedenastej wieczorem, jak córka od niedawna zwana starszą poszła spać, rozstawiłem żelastwo i o trzeciej w nocy miałem już coś takiego gotowe:

Tekst jest częściowo w języku zagranicznym, ale to tak specjalnie:

I am a rock’n’roll band

I’m just a rock’n’roll band

I’ve got the rock’n’roll mind

The rock’n’roll mind

Nie wierzę lewicy

Nie znoszę prawicy

I’ve got the rock’n’roll mind.

Zaśpiewane troszkę inaczej, ale nie szkodzi. Aha, a że tak zapytam, to czy ktoś miałby ochotę kupić singla z tym utworem, bo nie wiem ile egzemplarzy zamawiać? Rączki w górę. Uprzedzam, że tani nie będzie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii !!! Przyzwoitość !!!. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 Responses to Minimum Przyzwoitości, odc. 2: „Rock’n’Roll Mind” („Eryk, mówiący banan”, 20xx)

  1. Piotrek pisze:

    poproszę o historie następujących piosenek: „Światowiec”, „Nic mi nie jest”, „Depresja elbląska”, „Sex z K.” „Doskonałe doświadczenie”, „Eksponuj kolana”, „Eryk”. „Słońce w żebrach” uwielbiam, ale nie wiem, czy będziesz chciał się dzielić. a, i singla chętnie kupię. jestem kompletystą. z fanowskimi pozdrowieniami.

  2. Bartosz pisze:

    jest nas więcej, czekamy czekamy!

  3. paustts pisze:

    Fajnie, trochę jak Velvet Underground 😉

  4. adamu pisze:

    ja biorę!

Skomentuj

