E tam Lana Del Rey. Teraz będzie Edward.

Wprawdzie Edward nie skomponował jeszcze żadnej piosenki, ale ci, którzy się kolegują z jego znajomymi z Facecocka mówią, że kupił sobie naprawdę fajoską gitarę. Albo zaraz ma kupić.

Naprawdę ma na imię Walczak. Edward to pseudonim, który przybrał w hołdzie swoim ulubionym artystom: Edwardowi Ciechowskiemu oraz braciom Edwardowi i Edwardowi Zielińskim ze Skaldów.

Edward nie marnuje czasu: swoje piosenki zamierza pisać od razu po angielsku. Zamiast śpiewać „będę albo chcę być Twoim porcelanowym tiszertem”, uraczy nas prostym „I just wanna be your china T-shirt”.

(i oczywiście nie jest to żaden przytyk pod adresem dziennikarki „Wysokich Obcasów”, której nie przyszło do głowy sprawdzić w słowniku, co znaczy słowo „china”)

Ten wpis został opublikowany w kategorii ładna dziś pogoda. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

One Response to E tam Lana Del Rey. Teraz będzie Edward.

  1. Dziki Swiety pisze:

    Witaj, postanowiłem do Ciebie wpaść po sąsiedzku miło podbudowany Twoimi sympatycznymi komentarzami na dziki świętych i pobuszowałem oczywiście po „przyzwoitości”. Zainteresowała mnie Twoja refleksja na temat Group Doueh, której wcześniej nie znałem i faktycznie jestem pod wrażeniem tego „garażu”. Konsekwencją tego było oczywiście to, że płytki sobie zassałem skądś, ale też to, że zainteresowały mnie w ogóle dokonania Sublime Frequencies. Znalazłem też taki torrent, który może i Tobie się przyda. To jest 36 albumów wydanych przez tę wytwórnię i bodajże 7 filmów zrealizowanych przez nich. To ponad 6GB, ale warto to mieć, bo jest sporo źródeł więc szybko idzie. Bardzo interesujące pozycje. Pozdrawiam. Savagesaint. PS. Link do torrenta to http://thepiratebay.org/torrent/4134563/

Skomentuj

