Dlaczego, dlaczego, DLACZEGO???!!!…

…dlaczego ja nie kupiłem tej gazety???!!!

Przecież byłem w sklepie, miałem ją w rękach, czytałem te wybroczyny umysłowe, które bez wątpienia spisywano PRZED ogłoszeniem wstępnych wyników, bo nie było tam ŻADNYCH liczb, faktów ani wypowiedzi… a teraz już wszystko pozamykane, nie znam dzięki Bogu nikogo, kto „kupuje dwa egzemplarze Gazety Polskiej Codziennie”, a redaktorzy – no, proszę – sami się zorientowali, że bredzą, bo i okładkę, i artykuł zdjęli już ze swojej strony www. Sakiewicz to w ogóle mój „wybitny ulubieniec” od czasu, gdy tuż przed wyborami prezydenckimi 2000 był łaskaw podzielić się w Trójce złotą myślą „oczywiście, że będzie druga tura, i oczywiście, że będzie w niej Marian Krzaklewski”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii kto jest winien ich śmierci i czemu w Polsce tak śmierdzi, wesoły humor, ładna dziś pogoda. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

One Response to Dlaczego, dlaczego, DLACZEGO???!!!…

  1. adam b pisze:

    Fajny jest ten ich obłęd. Ponoć niedawno lansowali tezę, że w Smoleńsku tak naprawdę jakiś typ siedział zaczajony w krzaczorach i walnął w Tupolewa z bazooki. Może coś przekręciłem, niech mnie Sakiewicz poprawi.
    A w ogóle jak życie? Rodzina zdrowa?

Skomentuj

