Niepublikowany utwór Przyzwoitości na składance „Anatomia Rekina”

Ech…w oczekiwaniu na ukończenie płyty „Eryk, mówiący banan” dzielę się z Państwem jednym starociem. Ta piosenka pochodzi z sesji na płytę „Moja Droga”, czyli z lipca 2000. Mimo, że cały materiał był krótki, uznałem, że płyta będzie miała bardziej spójne oblicze bez tego jednego dziełka. Była to jednak niezła piosenka, nie wiedziałem co z nią zrobić i podarowałem ją Patyczakowi, który o ile wiem, włączył ją do swego repertuaru. Raz nawet, w czerwcu 2002, wykonaliśmy ją na żywo śpiewając we dwóch z akompaniamentem Starych Sida/Singers (w CDQ w stolicy było to).

Mniej więcej trzy lata temu dość często bywałem w Łodzi. Były to wizyty nieprzyjemne i przyjemne zarazem; nieprzyjemne, bo musiałem odwiedzać klinikę uniwersytecką i to niestety jako pacjent, przyjemne, bo za każdym razem się widziałem z albo nawet nocowałem u państwa Bogusiaków. Poproszony teraz przez Adama o jakiś utwór na składankę bez zastanowienia zdecydowałem się dać wspomniany „odrzut”, na razie niech będzie choć taki ersatz kontaktu osobistego z Wami, Olu i Adamie. A Państwu życzę miłego słuchania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii !!! Przyzwoitość !!!. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 Responses to Niepublikowany utwór Przyzwoitości na składance „Anatomia Rekina”

  1. Piotrek pisze:

    pamiętam ten numer ze wspólnego wykonania z panem Patyczakiem… cudo. a jak tam „Eryk Banan”?

  2. został mi jeden utwór który komponowałem jakieś dwa-trzy lata, już jest gotowy, ale nie mam jak go nagrać, coś muszę wymyślić.

Skomentuj

